Kąt wtrysku 1.9 TDI ASV

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • przemik
    RS
    • 2012
    • 1610

    #26
    Skoro w BS jest 50-51 to nie ma co ruszac.
    Faktycznie kolega moze miec problem z dynamiczną regulacja kąta wtrysku.
    Przemek
    DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
    A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
    80 B3 Limo 1.6 TD SB

    Komentarz

    • wolas
      Rider
      • 2011
      • 290

      #27
      w tdi timing wartości powinny byc przed niebieska kreska? ktorą wartość wybrać, nie octavi sa dwa rodzaje golfa z silnikiem agr, po przełączeniu ich wartości nieco sie różnią, na rozgrzanym silniku w tdi timing dostałem taki wykresik, jutro biore sie za ustawienie

      Komentarz

      • przemik
        RS
        • 2012
        • 1610

        #28
        Nagrzej na maxa motor i ustaw na ~60 w drugiej pozycji w 000 Basic Settings.
        TDI Timing bym sobie darował.
        Przemek
        DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
        A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
        80 B3 Limo 1.6 TD SB

        Komentarz

        • wolas
          Rider
          • 2011
          • 290

          #29
          przemik, ale to chyba ciężko ucelować, klucz musi sie przemieścić naprawde tak minimalnie?? co bedzei jesli ustawie za mały? auto zapali??żeby zmniejszyc to muszę przestawic go troszke w prawo kluczem 22, analogicznie koło przesunie sie w lewo

          Komentarz

          • przemik
            RS
            • 2012
            • 1610

            #30
            wymagana cierpliwosc przy ustawianiu... no ale pamietaj ... ustawiasz dla siebie :wink:
            Przemek
            DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
            A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
            80 B3 Limo 1.6 TD SB

            Komentarz

            • wolas
              Rider
              • 2011
              • 290

              #31
              udało mi się utrafić, tylko, że wartość skacze miedzy 51-53

              Komentarz

              • przemik
                RS
                • 2012
                • 1610

                #32
                Jesli to wartosc w BS to jest dobrze.
                Przemek
                DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                80 B3 Limo 1.6 TD SB

                Komentarz

                • wolas
                  Rider
                  • 2011
                  • 290

                  #33
                  tak jest to wartość w BS

                  Komentarz

                  • Torreto
                    Drive
                    • 2011
                    • 85

                    #34
                    Zamieszczone przez german81
                    Torreto, ale meczysz temat nie mozesz sie pogodzic z tym ze twoja pomopa ma juz dosyc . zrób logi z bloku 4 dynamicznie i w BS i karzdy ci potwierdzi ze masz problem z pompa
                    No i pompa zmieniona, a dymi dalej tak samo... Ale nie powiem ze pompa byla dobra bo na tej drugiej klekocze ciszej i delikatniej, na biegu jalowym nie czuc juz szarpania i lepiej sie zbiera ale jak juz sie nagrzeje, bo jak zimna to dalej lekko przerywa i dyyyyyymi... Co to moze byc?! Rece mi juz opadly...

                    Komentarz

                    • przemik
                      RS
                      • 2012
                      • 1610

                      #35
                      Wykonaj logi na tej zmienionej pompie.

                      Na goracym silniku:

                      Statyczne - 004.007,013
                      Statyczne Basic Settings - 000 i 004
                      Dynamiczne - 004
                      Przemek
                      DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                      A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                      80 B3 Limo 1.6 TD SB

                      Komentarz

                      • Torreto
                        Drive
                        • 2011
                        • 85

                        #36
                        Logi robilem i kolega german81 sprawdzal i teraz jest wszystko ok z pompa. Tu jest link do mojego filmiku jak kopci, tylko wiatr wial to rozwiewal to, bo jak wiatru nie ma to wyglada to gorzej.

                        [ Dodano: Wto 22 Maj, 12 23:18 ]
                        W YouTube możesz cieszyć się filmami i muzyką, które lubisz, przesyłać oryginalne treści i udostępniać je swoim bliskim, znajomym i całemu światu.

                        Komentarz

                        • przemik
                          RS
                          • 2012
                          • 1610

                          #37
                          A ten dym to czym czuc ? paliwem czy olejem....
                          Przemek
                          DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                          A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                          80 B3 Limo 1.6 TD SB

                          Komentarz

                          • Torreto
                            Drive
                            • 2011
                            • 85

                            #38
                            Spaloną ropą... Az w oczy szczypie.

                            Komentarz

                            • przemik
                              RS
                              • 2012
                              • 1610

                              #39
                              No to albo cos z zapłonem... albo ta pompa dalej kulawa

                              Zrob logi tak jak pisałem...
                              Przemek
                              DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                              A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                              80 B3 Limo 1.6 TD SB

                              Komentarz

                              • bzyq
                                Ambiente
                                • 2009
                                • 129

                                #40
                                mam jedno pytanko odnoście tego kąta wtrysku
                                jeżeli u mnie ten kąt wtrysku waha się pomiędzy 4-6? polecacie zabrać się za poprawienie? jakie + z tego uzyskam? samochód A3 silnik ASV
                                VW Jetta Highline + RNS 510 2011r. 1.4TSI CAXA 122KM

                                Komentarz

                                • Torreto
                                  Drive
                                  • 2011
                                  • 85

                                  #41
                                  Logi porobione

                                  Dynamiczne robilem 3 razy i za kazdym razem jechal inaczej:



                                  Statyczne:







                                  Statyczne BS:





                                  [ Dodano: Czw 24 Maj, 12 23:23 ]
                                  Podczas robienia loga dynamicznego wyskoczyl blad z przeplywka...

                                  Komentarz

                                  • alxxx
                                    RS
                                    • 2010
                                    • 1823
                                    • Octavia I (1U2)
                                    • ASZ 1.9 TDI PD 130 KM

                                    #42
                                    Zamieszczone przez Torreto
                                    za kazdym razem jechal inaczej:
                                    za pierwszym logowaniem chyba najgorzej?

                                    Zamieszczone przez Torreto
                                    Podczas robienia loga dynamicznego wyskoczyl blad z przeplywka...
                                    to jeszcze log dynamiczny grupy 003
                                    VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
                                    Jeżeli post okazał się pomocny kliknij

                                    Komentarz

                                    • przemik
                                      RS
                                      • 2012
                                      • 1610

                                      #43
                                      Torreto,

                                      Zle to nie wyglada... chociaz przestawiac troche swiruje w tescie dynamicznym... filtra paliwa nowy ??

                                      bzyq,

                                      Pokaz logi statyczne - 000 Basic Settings i 004 statyczne

                                      Zamieszczone przez alxxx
                                      to jeszcze log dynamiczny grupy 003
                                      Jesli 003 to w komplecie z 011 i 008... samo 003 jest malo przydatne :wink:
                                      Przemek
                                      DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                                      A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                                      80 B3 Limo 1.6 TD SB

                                      Komentarz

                                      • Torreto
                                        Drive
                                        • 2011
                                        • 85

                                        #44
                                        Filtr jest nowy.
                                        Czyli zrobic dynamiczne 003 008 011. Moge trzy za jednym razem czy lepiej pojedynczo?

                                        [ Dodano: Pią 25 Maj, 12 13:11 ]
                                        I jeszcze zauwazylem ze jak jade na zimnym, to jak dam za duzo w gaz to mula lapie ze prwie staje, jak jade tą samo predkoscia to przerywa i dymi, ale jak sie caly czas rozpedzam to nie dymi i nie przerywa, oczywiscie jak normalnie sie rozpedzam bo jak but w podlodze to zwalnia i dyyyymi. Wiec jak jade do pracy to rozpedzam sie do 70 noga z gazu, zejdzie do 50 i znowu przyspieszam do 70.

                                        Komentarz

                                        • alxxx
                                          RS
                                          • 2010
                                          • 1823
                                          • Octavia I (1U2)
                                          • ASZ 1.9 TDI PD 130 KM

                                          #45
                                          Zrób logi jak pisze Przemik.. i się coś rozjaśni
                                          VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
                                          Jeżeli post okazał się pomocny kliknij

                                          Komentarz

                                          • przemik
                                            RS
                                            • 2012
                                            • 1610

                                            #46
                                            Zorientuj się czy nie ma ktoś na podmiane wtrysku sterujacego... i sprawdz czy kabelek, ktory idzie do niego ma się dobrze ...
                                            Przemek
                                            DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                                            A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                                            80 B3 Limo 1.6 TD SB

                                            Komentarz

                                            • Torreto
                                              Drive
                                              • 2011
                                              • 85

                                              #47
                                              Dzisiaj odlaczylem wtyczke od wtrysk sterujacego i odpalilem fure, nie zauwazylem zadnej roznicy, dymila tak samo i nie rowno pracowala, oczywiscie na zimnym silniku. Sprobuje zrobic podmianke, moze ktos bedize chcial mi pomoc...

                                              [ Dodano: Sro 30 Maj, 12 10:52 ]
                                              Witam. Znalazlem ciekawy temat na forum, i podejrzewam ze u mnie bedzie to samo niestety...



                                              [ Dodano: Sro 06 Cze, 12 20:36 ]
                                              No i Octavka nie dymi Troszke to kosztowalo ale teraz nie musze szybko ruszac po odpaleniu i gasic auta na swiatlach
                                              Powodem dymienia byly pogiete korbowody.

                                              [ Dodano: Sro 06 Cze, 12 21:24 ]
                                              No i mam jeszcze jeden problem, jak jest zimna i jej depne mocniej to czasem sie dlawi, zwalnia i puszcza dymki, od czego to moze byc?

                                              Komentarz

                                              Pracuję...